Digitale transformatie van uw service- en onderhoudsorganisatie

Het jaarcongres SMART Service & Maintenance helpt u uw service- en onderhoudsstrategie te transformeren. Hierbij wordt gekeken naar het optimaal samenspel tussen de geïntegreerde processen, de nu beschikbare technologie en de technologie van de nabije toekomst.

Door de voortdurende stroom aan ontwikkeling van nieuwe technologieën en de razendsnelle implementatie daarvan verandert de wereld zienderogen.  Internet of Things, Machine learning, Artificial Intelligence, Predictive Service & Maintenance, 3D printing, Digital Twin, AR/VR & MR en de continue stroom aan data zijn slechts een aantal voorbeelden van technologieën die de wereld op dit moment in rap tempo transformeren. 

Er komen steeds meer mogelijkheden om (interne) klanten te helpen met betere, meer innovatieve en snellere dienstverlening. Verregaande digitalisering is noodzakelijk om kostentechnisch relevant te blijven en de nodige efficiency te realiseren. Anderzijds biedt ‘connected’ zijn kansen om u als organisatie te onderscheiden door nieuwe toegevoegde waarde te bieden en u uit te dagen in nieuwe businessmodellen te denken. Bijvoorbeeld door servitization. Klanten zullen dit ook in toenemende mate van u gaan verlangen. De extra’s van vandaag zijn namelijk de vanzelfsprekendheden van morgen. 

Na dit congres bent u op de hoogte van de kansen en uitdagingen die nieuwe technologieën met zich meebrengen. U leert van experts welke direct toepasbare technologieën voorhanden zijn. De diverse best practices in het programma laten u zien welke succesvolle stappen collega-bedrijven al genomen hebben en welke hobbels ze hebben moet overwinnen. En nog belangrijker; hoe ze dat gedaan hebben! 

Naast een inhoudelijk sterk congresprogramma biedt het congres u een uitgelezen mogelijkheid om te netwerken met uw vakgenoten en u aan hun te ‘spiegelen’. Meld u kosteloos aan en laat u direct inspireren!

Doelgroep

Het jaarcongres richt zich op managers en senior specialisten werkzaam bij zowel interne service- en onderhoudsteams als bij gespecialiseerde externe service- en onderhoudsorganisaties. Dat wat bindt is de noodzaak om de hoogte te blijven van de trends en ontwikkelingen en de direct toepasbare technologie. Dit alles om beschikbare tijd en resources in te zetten voor passende en duurzame oplossingen op het gebied van service en onderhoud.

Relevante functies voor dit congres zijn onder andere:

  • Maintenance Manager
  • (Field) Service Manager
  • Plant Manager
  • Operations Manager
  • IT Manager
  • Digital Transformation Manager
  • Innovation Manager

 

Deelname aan dit congres is kosteloos voor management en senior specialisten die werkzaam zijn bij een eindgebruikersorganisatie en zelf geen aanbieder zijn van producten, diensten en/of tooling op het gebied van service- en onderhoudsoptimalisatie.

Wilt u twitteren over het congres? Gebruik #SSM19