Digitale Transformatie van uw service- en onderhoudsorganisatie

Het jaarcongres SMART service & maintenance helpt u uw service- en onderhoudsstrategie te transformeren. Hierbij wordt gekeken naar het optimaal samenspel tussen de factor mens, de noodzakelijke processen en de beschikbare technologie. Naast een inhoudelijk sterk congresprogramma biedt het congres u een uitgelezen mogelijkheid om te netwerken en te ‘spiegelen’ met uw vakgenoten. Meld u kosteloos aan en laat u direct inspireren!

Programma

In het programma komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod. Deze onderwerpen worden aangeboden en besproken tijdens  inspirerende keynotes, diverse best practices, hands-on workshops en in interactieve rondetafelsessies.  

  • Omdenken: Transformatie van businessmodellen
  • Adoptie en gebruik van technologie
  • Optimaliseren van service- en onderhoudsprocessen
  • Machine learning en Artificial Intelligence
  • Asset Management
  • Predictive service & maintenance
  • Virtual reality en Augmented Reality
  • 3D printing

 

Doelgroep

Het jaarcongres richt zich op managers en senior specialisten werkzaam bij zowel interne service- en onderhoudsteams en -afdelingen als bij gespecialiseerde (externe) service- en onderhoudsorganisaties. Dat wat hun bindt is de wens om op de hoogte te blijven van de trends en ontwikkelingen en hun beschikbare tijd en budgetten willen investeren in passende, duurzame oplossingen op het gebied van service en onderhoud.

Relevante functies zijn onder andere:

  • Manager onderhoudsafdeling
  • Manager serviceafdeling
  • Hoofd Technische Dienst
  • Plant managers
  • Manager operations
  • Manager fieldserviceteam
  • Asset managers
  • ICT managers
  • Technisch projectleiders

 

Deelname aan dit congres is kosteloos voor directieleden, managers en senior specialisten die werkzaam zijn bij een eindgebruikersorganisatie en zelf geen aanbieder zijn van producten, diensten en/of tooling op het gebied van service en onderhoud.